rogeh.com

  • ۰
  • ۰

در این مقاله اختصاصی ، قصد داریم شما را با بهترین و مرغوب ترین محصولات نلی آشنا کنیم. قبل از آن قصد داریم شما را با برند نلی ، آشنا کنیم. این برند محبوب اسپانیایی در سال 1951 در شهر والنسیا تاسیس شد. این کمپانی تخصص خاصی در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی با کیفیت و مرغوب دارد. معروف ترین محصول نلی که در سال 1972 به تولید انبوه رسید ، اسپری مویی بود که با نام تجاری نلی وارد بازار شد که از آن اسنقبال فوق العاده ای شد و از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات تولید شده در اسپانیا به حساب می آمد.

 

 

در ادامه قصد داریم چند عدد از محصولات محبوب نلی را برایتان معرفی کنیم.

 

1- ماسک مو و نرم کننده فوری حاوی روغن آرگان : این محصول بهترین گزینه پیشنهادی برای تضمین بهترین حالت مو هستند و از مشکلاتی مانند کدر شدن ، خشکی و موخوره جلوگیری می کند. این ماسک علاوه بر حالت دهندگی فوق العاده ، رشته های مو را نیز از ریشه تا ساقه ترمیم می کند.

 

2- مایع کراتینه جدید درمانی 200 میلی نلی : کراتین پروتئین اصلی موجود در این محصول در مو ، ناخن و دندان هاست که باعث درخشندگی و صاف شدن آنها می شود. جالب است بدانید یکی از علت های اصلی موهای وز و فر ، کمبود این ماده به میزان کافی در ساختمان مو است که این محصول ویژه ، فیبر مو را بازسازی می کند و موجب لطافت آن می شود. ترمیم قسمت های آسیب دیده ، شاداب کردن مو و محافظت از مو در برابر گرمای سشوار از دیگر ویژگی های بارز این محصول است.

 

3- اسپری دو فاز روزانه احیا کننده و آبرسان 200 میل نلی : این محصول ویژه همراه با عصاره طبیعی ابریشم دریایی است که بدون ایجاد چربی روی موها باعث لطافت آنها می شود. فرمولاسیون ویژه این اسپری با خاصیت نرم کنندگی خود ، ساقه مو ها را تغذیه و ترمیم می کند و از موهایتان در برابر اشعه خورشید محافظت می کند. مواد نرم کننده فاز آبرسان از موهایتان در برابر گرمای سشوار محافظت می کند.

 

4- واکس حالت دهنده مو نلی با جلوه مات : این محصول دارای نگه دارندگی قوی با ظاهری مات می باشد و بهترین گرینه ممکن ، برای کسانی است که عاشق موهای مات و ثابت هستند. نحوه مصرف آن به گونه ای است که باید ابتدا ، مقداری از واکس را روی کف دست بمالید و بعد از یک تا دو دقیقه واکس را بین دو کف دست ماساژ دهید و پس از آن موهایتان را به حالت دلخواه حالت دهید.

  • ۹۸/۰۹/۱۸
  • حسین جعفری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی